Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

"Ομορφιά!"


Η δύναμη μου ως τιμωρία

να αφήνω βουβές τις ανάγκες μου
-ασπρόμαυρη ταινία καταιγίδας-

να προσπαθώ να κουμπώσω παντού
-ακόμη και εκεί που δεν χωράω-

να μένω μόνη μου όταν φοβάμαι
-θεριεύουν οι ανομολόγητες λέξεις-

να προσποιούμαι ικανοποίηση
-πληρώνω του μυαλού το bordello-

να αντέχω τις κατραπακιές
-πονάω, δεν ανδρειώνομαι.
Η δύναμή μου ως αδυναμία.

Λυγίζω.
Παραμορφωμένο κορμί.

Κλαίω.
Παραμορφωμένο πρόσωπο.

Θυμώνω.
Παραμορφωμένη ψυχή.

Φωνάζω.
Παραμορφωμένη καρδιά.

Κρύβομαι.
Παραμορφωμένη ζωή.

Με προσέχω, πια.

Η αδυναμία μου ως δύναμη.
"Ομορφιά!"

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ωραιο!!ωραιο!!πολυ ωραιο!!!

bright Φω είπε...

πολύ χαίρομαι, poker-player, που σου άρεσε!!!

καλό παιχνίδι!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ναι, καλό ήταν!

-m-

bright Φω είπε...

καλημερούδια mirni μου!!!!!

χαίρομαι που σου άρεσε.

τα φιλιά μου!

bright Φω είπε...

ωωωχχχ παρασύρθηκα επειδή ήθελα να ακούσω ότι σου (mirni, εννοώ) άρεσε, αλλά εσύ είπες ότι είναι καλό και όχι ότι σου άρεσε.
Οπότε παίρνω πίσω (και δεν διαγράφω το προηγούμενο σχόλιο) και το αντικαθιστώ με το

χαίρομαι που σου φάνηκε καλό!

(για να ακριβολογούμε)

τα φιλιά μου!
(παραμένουν τα ίδια )

Ανώνυμος είπε...

Μου άρεσε, βρε! (Προσπαθώ να) μου αρέσει το καλό!

-m-

bright Φω είπε...

Ωραία λοιπόν, mirni μου! Stay tune

Aurangel είπε...

Η ομορφιά υπάρχει στα μάτια εκείνου που σε βλέπει. Δεν ξέρουμε τί είναι όμορφο από την δική μας οπτική γωνία αλλά από του άλλου.

bright Φω είπε...

έχεις δίκιο αγγελουδένια μου!
μόνο που εγώ μιλάω για την προσωπική "ομορφιά" (γι'αυτό και τα εισαγωγικά)που την αισθάνεται ο καθένας μας για τον εαυτό μου.

Υπέροχο συναίσθημα να αισθάνεσαι "όμορφος" χωρίς να βλέπεις σε κανέναν καθρέφτη!

Τα φιλιά μου!

demiet είπε...

dynato, gamato, me tous prwtous 2 stixus na me gyrnan synexeia stin arxi-----------bravo fwfo mu!

bright Φω είπε...

Ντέμη μου, καλώς ήρθες!!!!
σ'ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό σου! σαν να σε βλέπω τη στιγμή που έγραφες αυτές τις λέξεις!!!!

τα φιλιά μου!!!!!